domingo, 10 de febrero de 2013

El plaer d'escriure per a ningú.

Sempre m'ha fet il.lusió tindre un blog on poder escriure tot allò que sanament m'abellisca, sense haver de donar explicacions a ningú del que escric o deixe d'escriure, del que pense, del que faig o del que deixe de fer.

Al final, ho he aconseguit. Ací està. Este és el meu blog. En ell aniré escrivint els meus pensaments, les meues vivències, les meues circumstàncies i tot allò que pense puga ser interessant reflexar-ho entre les seues pàgines.


Els dubtes que se me'n plantegen al començament d'esta tasca entre literària i divulgadora són els següents: N'hi haurà algú que tindrà la gosadia d'entrar i llegir-lo? Si donem un pas endavant: Una volta llegit, a algú li motivarà a reflexionar al voltant d'allò que ací he escrit?.O si anem més lluny encara: Algú s'atrevirà a escriure algún comentari referent a les meues humils paraules?


La grandesa d'açò de l'Internet es troba en que qualsevol pot accedir a qualsevol contingut, de tal manera que, parapetant-se amb l'anonimat que dóna l'ordinador o el mòvil, sempre podrem vore sense ser vistos, observar sense causar sospita o llegir sense ser descoberts. Per tant, mai podré saber si hi ha entrat algú a visitar el meu raconet. I molt menys, si el que ha entrat ha segut el meu veí del quart, el meu cosí, un que passava per allí collint taronges, el Papa de Roma o un Copríncep d'Andorra.

Esta incertesa li dóna un aire d'una certa morbositat al no saber quí hi accedirà o no hi accedirà per a consultar els seus continguts. Per tant la única cosa que em propose com a meta és anar utilitzant este blog amb l'únic objectiu de disfrutar possant per escrit allò que considere siga interessant escriure amb la recompensa de vore-ho publicat i a l'abast de qui vullga llegir-ho. En el fons, la finalitat d'este blog és disfrutar amb l'íntim plaer i la fonda satisfacció d'escriure. Encara que siga escriure per a ningú.




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Et convide a que escrigues un comentari. Vinga, anima't!